Install the application:
1) Open the website in Safari
2) Click save
3) Add to home screen
Phone +7(7172)72-52-52

Омбудсмен

Іскерлік этика қағидаттарын сақтау және Қоғамда туындайтын әлеуметтік және еңбек дауларын оңтайлы шешу мақсатында Омбудсмен тағайындалады. Омбудсмен Қоғамның Директорлар кеңесінің шешімімен тағайындалады және екі жылда бір сайлануы керек.

Омбудсменнің рөлі оған жүгінген қызметкерлерге, еңбек дауларына, жанжалдарға қатысушыларға кеңес беру және оларға Қазақстан Республикасы заңнамасының нормаларын сақтауды ескере отырып, өзара қолайлы, конструктивті және мүмкін болатын шешім қабылдауға көмектесу, қызметкерлер үшін де, Компания үшін де әлеуметтік және еңбек мәселелерін шешуге көмектесу. .

Омбудсменнің негізгі функциялары:

  • қоғамның органдары мен лауазымды тұлғаларына Қоғам анықтаған іскерлік этика саласындағы бұзушылықтар туралы хабарлау;
  • корпоративтік қатынастардың қатысушылары кез келген мәселе бойынша зардап шеккен немесе алаңдаушылық білдіретін қақтығыстарды бейтарап және құпия шешуде қызметтерді ұсыну;
  • қоғамның проблемаларын немесе алаңдаушы тенденцияларын анықтау, осы сын-қатерлерге жауап беру үшін ұсыныстар дайындау;
  • Омбудсмен қабылдаған жанжалдар туралы ақпаратты тіркеу және сақтау, жанжалдарды шешу процесін үйлестіру, Қоғамның органдары мен лауазымды тұлғаларына жанжалдарды шешуге көмек көрсету, тиісті шешімдердің жобаларын дайындау, жанжалдарды талдау, Қоғамның органдары мен лауазымды тұлғаларына қажетті шаралар туралы есептер мен ұсынымдар қақтығыстардың қаупін азайтуға;
  • қоғамның тиісті органдары мен лауазымды тұлғаларының ықтимал және нақты қақтығыстары туралы ақпараттандыру;

Компанияның лауазымды тұлғалары мен басқа да қызметкерлерінің заңсыз әрекеттері туралы шағымдар үшін байланыс ақпараты

010000 Қазақстан Республикасы, Нұр-Сұлтан, Керей, Жәнібек Хандар көшесі, 12А

Электрондық пошта: ombudsman@ke.kz