Phone +7(7172)69-55-99

Әлем жаңалықтары БӨП

«Сапсан» қанатқа қойылады: ең жаңа ресейлік тікұшақ қандай болады

Сурет көзі: gazeta.ru
Ресейде ең жаңа ми-8АМТШ-ВН "Сапсан" тікұшағының ұшу сынақтары басталды»

"Сапсан" Көлік-жауынгерлік Ми-8АМТШ-ВН ұшу сынақтарына кірісті. Болашақта бұл машинаны ең қиын жағдайларда арнайы күштер пайдаланады деп күтілуде. "Газета.Ru" мен Ресейдің жаңа тікұшағы қандай болатынын білу үшін сала сарапшыларымен сөйлестім.

Ми-8АМТШ-вн "Сапсан" тікұшағын сынаудың бірінші кезеңі, РИА Новости хабарлағандай, "Ресей тікұшақтары" холдингінің бас директоры ("Ростех" мемлекеттік корпорациясының құрамына кіреді) Андрей Богинский қараша айында аяқталады деп жоспарлануда.

Болашақта осы типтегі тағы екі машина ұшуға қосылады. Ми-8АМТШ-ВН 37 десантшыны ұрыс қимылдары аймағына лақтыра алады немесе зембілде 12 жараланған адамды эвакуациялай алады деп жоспарлануда.

Кейбір дереккөздерде Ми-8АМТШ-ВН тікұшағы Сирия тәжірибесін ескере отырып жасалған Ми-8/17 тікұшағының жетілдірілген нұсқасы болып табылады. Шындығында, сарапшылар айтады "Газеты.Ru»,

жаңа тікұшақ-Улан-Удэн авиациялық зауытының (у - УАЗ) амтш нұсқасын жаңарту және оның басты айырмашылығы-басқарылатын қару кешені.

Ми-8АМТШ-ВН "ОДК-Климов" ақ әзірлемелері мен өндірістерінің ВК-2500-03 турбовальдық қозғалтқыштарымен жарақталады ("Ростех"мемлекеттік корпорациясының ОДК-ға кіреді). жаңартылған трансмиссиямен және жақсартылған биіктік-Климаттық сипаттамалары мен жаңа жүк көтергіш жүйесімен. Төтенше (қысқа мерзімді) режимде ВК-2500-03 2800 а. к. дейінгі қуатты дамыта алады.

ВК-2500пс-03 қозғалтқышы үшін 2000 сағат/2000 циклдің жөндеуаралық ресурсы орнатылған. Белгіленген ресурс пен ресурс бірінші күрделі жөндеуге дейін тиісінше 2000 сағат/530 циклден 6000 сағат/6000 циклге және 2000 сағат/2000 циклге дейін ұлғайтылды. ВК-2500пс-03 ресейлік бөлшектер мен компоненттерден жасалған, ВК-2500 базалық қозғалтқышымен салыстырғанда жақсартылған өнімділікке ие және соңғы ресейлік тікұшақтарға орнатуға арналған.

ВК-2500пс-03 негізгі конструктивтік айырмашылығы (және бұл оның басты ерекшелігі) - "ОДК - Климов"ақ әзірлемелерінің FADEC (толық жауапкершілігі бар қозғалтқышты басқарудың электрондық жүйесі)-БАРК-6В-7с типті цифрлық басқару жүйесінің болуы. Жаңа басқару жүйесі қозғалтқыштың ыстық бөлігінің ресурсын және тікұшақтың ауыспалы режимдерінде және эволюцияларында қозғалтқыштың газдинамикалық тұрақтылығының қорын ұлғайтуға, жүйенің электрондық бөлігінің агрегаттары мен ұшу аппараттарының жалғағыш кабельдерінің массасы мен көлемін едәуір азайтуға мүмкіндік береді. ВК-2500пс-03 қозғалтқышын пайдалануда қызмет көрсету уақыты екі есе қысқарды, қозғалтқышты басқару жүйесінің функционалдығы жақсарды, соның арқасында ұшудың сенімділігі мен қауіпсіздігі артады.

Соңғы тікұшақтың крейсерлік жылдамдығы 260 км/сағ, ал максимум-280 км/сағ.

Алайда, бұл көрсеткіштерге азаматтық нұсқаны сертификаттау кезінде қол жеткізілді. Мысалы, паспорттық мәліметтерге сәйкес Ми-24 максималды жылдамдығы 335 км/сағ құрайды. Алайда, қару-жарақ блоктары 290 км/сағ болған кезде тікұшақта мұндай діріл пайда болады, бұл ақпарат көздерінің мәліметі бойынша "Газеты.Ru", ұшқыштардың "тек тістері түсіп кетеді".

Ми-8АМТШ-ВН тікұшағына жаңартылған қару-жарақ құрамы орнатылды. Кейбір дереккөздерде Перегрин сұңқарының басты ерекшелігі фермаларда 12,7 мм калибрлі екі курстық пулеметтің арнайы суспензиясын қолдану екендігі көрсетілген.

Курстық пулеметтердің болуын Ми-8АМТШ-ВН басты ерекшелігі деп санауға болмайды, бұл тікұшақтың нақты ерекшелігі-басқарылатын қару-жарақ кешені. Курстық пулеметтер (атап айтқанда, 7,62 мм ПКТ) Ауған соғысы кезінде жауынгерлік тікұшақтарға белсенді түрде орнатылды және бұл баграмский мен Кандагар тікұшақ сөрелерінде басталды. Осы пулеметтерден оқ атуды жауынгерлік ұшу барысында командир жүргізді. Бұл "факультатив", бірақ басты қару емес.

Экипаж кабинасы мен Ми-8АМТШ-ВН тікұшағының негізгі агрегаттары титан қорытпасынан жасалған броньмен жабылған, ал кабина мен борттың едені иллюминаторларға дейін алынбалы Кевлар сауытпен жабылады.

"Сапсан" Көлік-жауынгерлік Ми-8АМТШ-ВН жаңа пилотаждық-навигациялық жабдық орнатылды. Жауынгерлік өміршеңдікті арттыру үшін "шыны кабинаның" және сенімді аналогтық құрылғылардың үйлесімі қағидасы қолданылды. Машина түнгі жағдайда жауынгерлік қолдануға бейімделген.

Бірқатар дереккөздерде Ми-8АМТШ-ВН атыс қуаты бойынша қазіргі соққы тікұшақтарынан күрт асып түсетіні көрсетілген. Машина "305 бұйымымен" немесе 20-25 километрге дейін ату қашықтығы бар перспективалы басқарылатын "Гермес-а" зымыранымен жабдықталады. Бұл қазір РФ ВКС әскери авиациясын жабдықтауда бар кез-келген басқа тікұшақ ПТР-ге қарағанда екі есе көп. Сондай-ақ, мұндай зақымдау құралдарымен жаңартылған Ка-52м және Ми-28НМ жабдықтау жоспарланып отыр.

Сонымен қатар, "305 өнімі" ең алдымен Ми-28НМ және Ка-52м үшін жасалды, ал Ми-8амтш-ВН бұл тұрғыда "кезекте үшінші" болады, дейді дереккөздер "Газеты.Ru".

"Гермес-А" жаңа буынның танкке қарсы кешені болып табылады, оның мүмкіндіктері қолданыстағы отандық танкке қарсы кешендерден асып түседі.

Қазіргі уақытта ресейлік әскери тікұшақтар танкке қарсы басқарылатын зымырандардың бірнеше түрін қолданады - "шабуыл"," шабуыл "және"Құйын".

"Шабуыл" және "шабуыл" кешендерінің зымырандарында радио командалық бағыттау жүйесі бар, бұл өнімді іске қосқаннан кейін тікұшақтың маневрлерін белгілі бір дәрежеде шектейді.

Радиокомандалық бағыттау Нысананы тікелей көріну шегінде табуды талап етеді, бұл белгілі бір дәрежеде тікұшақтың қарсыластың әуе шабуылына қарсы қорғаныс құралдарынан жергілікті жер бедерінің қатпарларының артында жасырынуына немесе өте аз биіктікке кетуіне мүмкіндік бермейді. Жауынгерлік машинаның маневрі мүмкін, дейді ақпарат көздері "Газеты.Ru", бірақ 30 градус шегінде солға-оңға. Тікұшақтың Штурман-операторы осы сәтте маркерді нысанаға ұстап тұруы тиіс.

"Құйын" - бұл неғұрлым жетілдірілген ПТУР. Бұл зымыран лазер сәулесінде денені бағыттау арқылы нысанаға бағытталған (зымыранның құйрық бөлігінде орналасқан қабылдағыш сәуленің модуляция параметрлері бойынша оның центріне қатысты позицияны анықтай отырып, нысанаға бағытталған модуляцияланған лазерлік сәуле мен зымыранның автопилотын қабылдайды, оны сәуленің осінде ұстап тұруды қамтамасыз ететін командалар жасайды). Бұл сондай-ақ тікелей көріну шегінде мақсат табуды талап етеді және ұшырудан кейін тікұшақтың маневр жасауына шектеулер қояды.

Кейбір дереккөздер "Вихря" зымырандарын ұшыру қашықтығы, сондай-ақ "шабуыл" кешенінің зымырандарының соңғы модификациялары 10 шақырымға дейін екенін көрсетеді. Алайда, мақсатты "шабуылмен" сенімді түрде жеңу әдетте 6, ең көбі 8 км қашықтықта болады.

Жоғарыда аталған кемшіліктер "Гермес-А" кешенінен мүлдем айырылған.

"Гермес" зымыранының негізгі ұшу учаскесінде инерциалды (тікұшақтың РЛС командалары бойынша түзету мүмкіндігі бар) және соңғы бағытта өздігінен жылжудың біріктірілген бағыттау жүйесі бар.

Жауынгерлік бөлімнің салмағы (әр түрлі бағалаулар бойынша) 28-30 килограмды құрайды, бұл отандық PTUR BC-мен салыстырғанда 2 еседен астам өсті. "Герместің" жауынгерлік бөлігі екі түрлі болуы мүмкін - броньды немесе фрагментті-фугас.

"Гермес" зымыраны нысанаға топсалы траектория бойынша шабуыл жасайды, бұл бронетранспортерлердің ең осал жоғарғы бөлігіне жеңілуін қамтамасыз етеді, мұнда құрыштың қалыңдығы минималды, ал басқарылатын зымыранның жауынгерлік бөлігінің едәуір массасы мұндай жағдайда қарсыластың бронетранспортерлік объектісіне өмір сүру мүмкіндігін қалдырмайды.

Сонымен қатар, "Гермес" зымыраны қарсыластың кез-келген басқа нысандарын, мысалы, түрлі бекіністерді, инфрақұрылым нысандарын және т. б. Нүктелі түрде зақымдауға мүмкіндік береді.

Басқарылатын зымырандардан басқа, Ми-8АМТШ-ВН басқарылмайтын реактивті снарядтардың блоктарынан, ірі калибрлі пулеметтерден, авиациялық зеңбіректері бар аспалы контейнерлерден және автоматты гранатометрлерден тұрады.

Ақырында, Перегрин Сұңқар салмағы 50-ден 500 килограмға дейінгі әуе бомбаларын да қолдана алады.

Зақымдану құралдарын тоқтата тұру нұсқаларының бірі "Верба" қысқа қашықтықтағы "ауа-ауа" төрт заманауи зымыранын қолдануды қамтиды.

Тікұшақтың барлық радиоэлектрондық жабдықтары ИБКВ-17вп борттық кешенімен біріктірілетін болады. Ол екі ұшқыштан тұратын экипаждың күндізгі және түнгі қарапайым және күрделі метеожағдайларда жауынгерлік машинаның ұшуын және навигациясын, қонуға аспаптық кіруін, GPS/ГЛОНАСС сигналдары бойынша қонуға кіруін, тікұшақ жабдығының жұмысын автоматты бақылауды қамтамасыз етеді. Тікұшақ жүргізудің қайталанған есептеу жүйесі тікұшақ орнының ағымдағы координаттарын үздіксіз есептеуді және автономды навигация құралдарының деректері бойынша түзетуді (автоматты немесе экипаж командасы бойынша) қамтамасыз етеді.

Навигациялық ақпарат жылжымалы картаға салынған, онда жерге жақындаудың ерте ескерту жүйесі қалыптастырған төсеніш бетінің бейнесі және метеолокатордан алынған сурет көрсетіледі.

Сонымен қатар, бортқа орнатылған әртүрлі оптикалық жүйелер мен бейнекамералардан кескін көрсетілуі мүмкін.

Тасымалданатын зениттік зымыран кешендерінен қорғау үшін л370в35мс оптикалық-электрондық басу станциясын (әскери нұсқа - "Витебск", азаматтық - "Президент-с") орнату көзделеді.

Оның құрамына лазерлік сәулеленуді анықтау аппаратурасы, зымырандарды ұшыру фактісінің ультракүлгін пеленгаторы, ЛТЦ шығарындыларын басқару жүйесі (жалған жылу мақсаттары) кіреді.

1965 жылы жаппай шығара бастаған Ми-8 тікұшағының өте сәтті дизайны әлі күнге дейін базалық нұсқаны жаңарту кезінде қажетті нәтижелерге қол жеткізуге мүмкіндік береді.

"Сапсан" Ми-8АМТШ-ВН алғашқы 10 көліктік-жауынгерлік тікұшағын жеткізу туралы келісімшартқа "Армия-2019" халықаралық әскери-техникалық форумында "Ресей тікұшақтары"холдингімен қол қойылды. Біріншіден, бұл машина ресейлік арнайы операциялар күштеріне арналған.

Михаил Ходаренок

Тізіміне оралу