Install the application:
1) Open the website in Safari
2) Click save
3) Add to home screen
Phone +7(7172)69-55-99

Әлем жаңалықтары БӨП

"Ұшатын қанат" схемасы жауынгерлік авиацияны дамытудың тұйық тармағы болуы мүмкін

Сурет көзі: topwar.ru

"Ұшатын қанат" деп аталатын авиациялық схема әскери авиацияны дамытудың тұйық тармағы болуы мүмкін деген ой айтылады. Бүгінгі таңда бірнеше елдерде, соның ішінде Ресейде, ұшқышсыз ұшу аппараттарының негізі ретінде қолданылатын планердің" толығымен иесіз " нұсқасы, Егер кемшіліктер болмаса, онда проблемалық сәттерді анықтауға болады.

"Ұшатын қанат" схемасының басты проблемалық сәттерінің бірі сол ұшқышсыз авиацияның қозғалтқыштарын жетілдіру кезінде маневрлік проблемалар туындауы мүмкін. Бұл жерде әуе кемесі, сайып келгенде, оның тұрақты ұшуына жауап беретін электроникамен толып кетуі керек екенін ескеру қажет. Бұл fbw немесе EDSU (электр – қашықтан басқару жүйесі) жүйесі туралы, Бұл ұшу деп аталатын тербеліске-тік және курстың бүйірлік өзгерістеріне қатысты бұрыштық қозғалыстарға қарсы тұруға мүмкіндік береді.

Маневрліктің төмендеуі әртүрлі диапазондарда (стелс технологиясы) төмен көріну технологиясына бейімділікке байланысты шиеленісуі мүмкін. Атап айтқанда, бағыттардың бірі – маневрлікке ықпал ету үшін мүлдем басқа пікірлер айтылатын жалпақ саптаманы іске асыру. Факт, тегіс саптама болған кезде маневрлік ұшу аппараттарының схемасына тікелей байланысты.

Бірақ бұл жерде қазіргі заманғы дизайнерлер (әсіресе шетелдік) маневрлікке ставканы дұрыс емес деп санайтындығына назар аударған жөн. Логика мынада: қазіргі заманғы зымырандар авиация үшін мүмкін емес шамадан тыс жүктемелерде маневр жасай алады. Бұл жағдайда жасырын технологияға ставканың күмәнін қарастырған жөн. Шынында да, кез-келген "жасырын" тиімді радар бар, ол белгілі бір нүктеде ұшақтың немесе дрондардың болуын жанама белгілермен де анықтай алады. Егер анықтау орын алса, онда жоғары маневрлік көрсеткіштерсіз ұшақ (дрондар) зымыраннан Кете алмайды.

Бұл жағдайда іс жүзінде бір нұсқа қалады – электронды күрес кешендерін пайдалану. Бірақ мұнда да нюанстар бар. Мысалы, соқпалы ұшқышсыз ұшақ үшін қазіргі заманғы РЭБ құралдарын қолдану-бұл жауынгерлік тапсырманы орындау кезіндегі энергия шығыны. Сонымен, оны жауынгерлік қолдану радиусы, зымыран-бомба жүктемесі төмендейді.

Сондықтан сарапшылар болашақта бұл "өткен ғасыр" және "болашақ – тек жасырын технологиялардың артында"деп қанша айтса да, тіпті ұшқышсыз ұшу аппараттары үшін де маневрлік бағытты (суперманеврлікті) дамытпай жасай алмайды деп санайды.

"Ұшатын қанат" схемасының перспективасына қатысты айтылған проблемалар авиация құралдарын ЭДСУ блоктарымен және тораптарымен толықтырусыз сол рысканға қарсы іс-қимылдың жаңа материалдары мен технологияларын шешуге көмектеседі.

Тізіміне оралу