Install the application:
1) Open the website in Safari
2) Click save
3) Add to home screen
Мәзір
Бас менеджері (кадр бойынша)

Функционалдық міндеттер:
  • Ішкі құжаттарға сәйкес Қоғам қызметкерлерін аттестаттациялауды ұйымдастыру (аттестатталатын қызметкерлердің тізімін, аттестаттау комиссиясының құрамын дайындау, аттестаттауды өткізу туралы бұйрықты ресімдеу)
  • Компанияның ішкі құжаттарына сәйкес персоналды оқытуды жоспарлау әрі қамтамасыз ету; 
  • Компанияда тәлімгерлік жүйесін енгізу, Компанияның кадрлық резервін қалыптастыруды қамтамасыз ету;
  • әкімшілік-басқару қызметкерлерін аттестаттациясын ұйымдастыру;
  • жұмыс беруші тарапынан келісімдерді, ұжымдық шарттарды әзірлеуге қатысу;
  • Компанияның құрылымдық бөлімшелері мен лауазымдық нұсқаулықтары туралы ережелерді әзірлеуді және жаңартып отыруды қамтамасыз етеді;
  • персонал шығындарының бюджетін қалыптастыру бойынша ұсыныстар дайындау (еңбекке ақы төлеу қоры, ынталандыру және өтемақы төлемдері, іссапар шығыстары, оқуға арналған шығыстар, персоналды бағалауды, аттестациялауды ұйымдастыруға және өткізуге қатысты шығыстар);
  • Компанияның кадрлық іс қағаздарын жүргізу, еңбек, жұмыспен қамту және әлеуметтік қорғау жөніндегі мемлекеттік органдармен өзара іс-қимыл жасау;
  • Қызметкерлердің ерікті медициналық сақтандыруын ұйымдастыру
  • Қызметкерлерді көтермелеуге және марапаттауға ұсыну үшін құжаттарды дайындау
  • Конкурстық / тәртіптік комиссияға және персоналды басқару жөніндегі басқа да комиссияларға қатысу
  • Кадрлардың ауысу себебін анықтау үшін кадрлар қозғалысын зерделеу, оны төмендету бойынша іс-шаралар әзірлеу
  • Персонал бойынша есептілік дайындау
  • Компания қызметкерлерімен еңбек шарттарын дайындау, есепке алу және сақтау;
  • Компанияның кадрлық құжаттамасын жүргізу, есепке алу және сақтауды қамтамасыз ету (қабылдау, жұмыстан шығару, ауыстыру, ауыстыру, демалыс беру, іссапарға жіберу, көтермелеу, тәртіптік жаза қолдану, міндеттерді бөлу туралы бұйрықтар, жеке істер, басқалар;
  • демалыс кестесінің, іссапар жоспарларының және Компания қызметкерлерін күнтізбелік жылға оқытудың орындалуын қалыптастыру, өзектендіру, мониторингілеу;
  • компания саясатын және ЕТҰ-ға қатысты персоналды басқару саласындағы үлгілік құжаттарды әзірлеуді және өзектендіруді қамтамасыз етеді;
  • компания қызметкерлерінің дербес деректерін пайдалануды және сақтауды қамтамасыз етеді
  • мемлекеттік органдарға ақпаратты, есептерді дайындау және ұсыну;
  • персоналды басқару мәселелері бойынша компанияның консультативтік-кеңес органдарының (комиссиялардың, жұмыс топтарының және т. б.) жұмысын ұйымдастыру;
  • компанияның ЕТҰ-да персоналды басқару рәсімдерін енгізу бойынша әдістемелік көмек көрсету, үйлестіру;
  • ЕТҰ-ны ақпараттандыру, мәселелерді түсіндіру және персоналды басқару саласында бірлескен практикалық шешімдер әзірлеу;
  • Мониторинг, компанияның Даму жоспарын іске асыру жөніндегі іс-шаралар жоспарын орындау
  • Кадрлық құжаттаманы дайындау және мұрағатқа өткізу

Талаптар:

  • жоғары кәсіби білім (заңгерлік / экономикалық / техникалық / гуманитарлық немесе психология саласындағы), мамандығы бойынша жұмыс өтілі кемінде 5 жыл.
  • Кадрлық әкімшілендіру және адам ресурстарын дамыту саласындағы білім болуы;
  • компьютермен (Word, Excel, ЭҚЖ, 1С ЗУП, Documentolog бағдарламалары) жұмыс істеу дағдыларының болуы, "Заң", "Параграф" ақпараттық дерекқорымен, Enbek.kz. порталдағы жеке кабинетпен жұмыс істей білуі

Кері қайту