Функционалдық міндеттері:
- әкімшілік-басқарушы персонал (ӘБП) қызметінің тиімділігін бағалау циклін үйлестіреді және сүйемелдейді (Компанияның уәкілетті органының ӘБП мақсаттарының карталарын келісуін және бекітуін, қызметтің тиімділігін бағалауды және уәкілетті органның /Компанияның лауазымды адамының сыйақы /сыйлықақы төлеу /төлемеу мәселесін қарауын қамтамасыз ету);
- Компанияның Басқарма Төрағасы мен мүшелерінің сандық құрамы, өкілеттік мерзімі, сайлануы (тағайындалуы) мәселелері бойынша материалдар дайындау, сондай-ақ Директорлар кеңесіне есеп беретін қызметкерлердін (ІАҚ, Корпоративтік хатшы, комплаенс-офицер, сатып алуды бақылау жөніндегі орталықтандырылған қызмет басшысы және т.б.) өкілеттіктерін мерзімінен бұрын тоқтату, лауазымдық айлықақыларының мөлшерін, еңбекақы төлеу, сыйлықақы беру және әлеуметтік қолдау шарттарын айқындау, олардың өкілеттіктерінің мерзімдерін мониторингілеу
- Компания қызметкерлерінің еңбек кітапшаларын және оларға қосымша парақтарды есепке алу, сақтау, жүргізу;
- Компанияның стратегиясы мен бизнес-жоспарына сәйкес Компанияның кадр саясатын, сондай-ақ іздеу, іріктеу, біліктілік, бейімдеу, оқыту, дамыту, тәлімгерлік, кадр резерві, бағалау, уәждеу, еңбекақы төлеу және Компания қызметкерлерінің сыйақысы рәсімдерін, ішкі еңбек тәртібі қағидаларын регламенттейтін ішкі нормативтік құжаттарды әзірлеуді және өзектендіруді қамтамасыз етеді;
- Компанияның консультативтік-кеңесші органдарының жұмысын, еңбек, жұмыспен қамту және әлеуметтік қорғау жөніндегі мемлекеттік органдармен өзара іс-қимылды ұйымдастырады;
- Компанияның еншілес және тәуелді ұйымдарында (бұдан әрі - ЕТҰ) персоналды басқару рәсімдерін енгізу бойынша әдістемелік көмек көрсету, үйлестіру;
- ЕТҰ-ны ақпараттандыру, мәселелерді түсіндіру және персоналды басқару саласында бірлескен практикалық шешімдер әзірлеу;
- тікелей басшының және Компания басшылығының өзге де тапсырмаларын орындайды;
- Компанияның ішкі нормативтік құжаттарына сәйкес өзге де функциялар;
Білімге қойылатын талаптар:
- психология, құқықтану, экономика саласындағы жоғары кәсіптік білім (магистр дәрежесінің болғаны жөн);
- мемлекеттік, орыс тілдерін білу және ағылшын тілін білгенін жөн.
Жұмыс өтіліне қойылатын талаптар:
- кемінде 5 (бес) жыл (ЖОО-да оқу уақытын есепке алмағанда), оның ішінде Компанияда кемінде 1 (бір) жыл немесе Компанияда/ ұлттық компанияларда 2 (екі) жыл жұмыс істеген.
Лауазымдық міндеттерін орындау үшін қажетті білім:
- Қазақстан Республикасының Еңбек кодексін, «Акционерлік қоғамдар туралы» Қазақстан Республикасының Заңын, «Жауапкершілігі шектеулі және қосымша серіктестіктер туралы» Қазақстан Республикасының заңын, «Мемлекеттік мүлік туралы» Қазақстан Республикасының Заңын, «Сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл туралы» Қазақстан Республикасының Заңын, Қорғаныс өнеркәсібі саласындағы заңнаманы, Компания Жарғысын, Компанияның корпоративтік басқару кодексін, Іскерлік этика кодексі және басқалар;
- персоналды тарту, ұстап қалу және уәждеудің халықаралық тәжірибелерін білу;
- қарым-қатынас, презентация және көпшілік алдында сөйлеу дағдылары, басқаларға әсер ету қабілеті, келіссөздер жүргізу қабілеті, клиент бағдарлау, дамыған көшбасшылық қасиеттер;
- ішкі корпоративтік құжаттарды, стандарттарды, саясаттар мен рәсімдерді әзірлеудегі тәжірибе мен дағдылар;
- деректердің үлкен көлемін талдай білу, шешім қабылдау қабілеті, іскерлік жазу дағдылары;
- MS Office бағдарламаларының сенімді пайдаланушысы, заманауи ақпараттық технологияларды қолдану дағдылары;
Түйіндемені электрондық пошта арқылы жіберіңіз ok@ke.kz
Сіздің кандидатураңызды қарастыру үшін белгіленген нысанда түйіндемені толтыруыңыз керек, оны осы жерден жүктеп алуға болады.